اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد:

افتتاح رسمی سامانه حفاری سبب حذف صدور کاغذی مجوز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد گفت: افتتاح رسمی سامانه حفاری در دهه فجر امسال سبب حذف صدور کاغذی مجوز می‌شود.

افتتاح رسمی سامانه حفاری سبب حذف صدور کاغذی مجوز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی زمانیان امروز در نشست خبری در ارتباط با کندوکاری‌های سطح شهر مشهد اظهار کرد: تصور عموم بر این است که پروژه‌های ناهماهنگ سبب کندوکاری دوباره در سطح شهر می‌شود در صورتی‌که هر سال شهرداری‌های مناطق در موقع آسفالت خیابان‌های شهر به شرکت‌های خدماتی مانند برق، گاز، آب، مخابرات اطلاع‌رسانی می‌کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی شهرداری مشهد افزود: طبق مصوبات کمیسیون حفاری و آئین‌نامه‌ها تا مدت چهار سال پس از آسفالت به شرکت‌های حفاری مجوز داده نمی‌شود تا در خیابان‌های شهر کندوکاری کنند و از آنها خواسته شده که برنامه‌های توسعه‌ای خود را در اختیار شهرداری‌های مناطق قرار دهند تا هماهنگی لازم انجام شود.

زمانیان یادآور شد: برخی از کندوکاری‌ها به خاطر اتفاقاتی که در شبکه‌ها پیش می‌آید انجام می‌شود که نیاز به اخذ مجوز ندارد.

وی خاطر نشان کرد: صدور مجوز از طریق سامانه حفاری کمک می‌کند تا مدیریت حفاری نظام‌مند و دقیق انجام شود و فاز یک این سامانه در دهه فجر عملیاتی و اجرایی می‌شود؛ البته در منطقه هفت در حال حاضر به صورت پایلوت مجوز از طریق سامانه داده می‌شود و با افتتاح رسمی سامانه در دهه فجر صدور کاغذی مجوز حذف می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی شهرداری مشهد با اشاره به ترافیک سه‌راه خیام گفت: تمهیدات لازم برای سه‌راه خیام بدون تملک آستان قدس در نظر گرفته شده است و در مورد مشرفیت صحبت‌های لازم با آستان قدس مطرح شده اما طرح نهایی باید برای آنها ارسال شود.

زمانیان تاکید کرد: سه‌راه خیام تقاطعی سه سطح است که در چپ‌گرد به صورت غیرهمسطح روگذر دارد و از چهارراه آزادی به سمت خیام و از چهارراه خیام به سمت میدان فلسطین که تراز دو است در شورای ترافیک به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/70002/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول