اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان خبر داد

ارسال 80 مقاله به کنگره ملی پیامبر اعظم در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امورخیریه کردستان از ارسال بیش از 80 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) در این استان خبر داد.

ارسال 80 مقاله به کنگره ملی پیامبر اعظم در کردستان

سلمان روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه گرامیداشت و بزرگداشت مقام و منزلت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) از جمله برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف است، اظهار کرد: استان کردستان چند سالی است به منظور تحقق این مهم اقدام به برگزاری کنگره ملی پیامبر اعظم می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره موجب تقویت وحدت و همدلی بین مردم استان می‌شود، تصریح کرد: پس از سیاست خصمانه صهیونیسم و دیگر سران استکبار جهانی مبنی بر هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) تصمیم به برگزاری این کنگره به منظور ترویج اسلام ناب محمدی گرفته شد.

به گفته وی، جایگاه وقف در سیره پیامبر اعظم(ص)، رسیدگی به وضعیت محرومان و ایتام در سیره پیامبر و شیوه برخورد حضرت محمد(ص) با توطئه‌ها و فتنه‌ها از جمله محورهای این کنگره است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان خاطرنشان کرد: جایگاه مسجد در سیره پیامبراکرم، خانواده در سیره پیامبر، وحدت اسلامی در مقابل کفار در سیره پیامبر اعظم و سیری اجمالی در سجایای اخلاقی حضرت محمد از دیگر محورهای این کنگره است.

روحی از دیگر محورهای این کنگره را شامل جایگاه ذکر و ذاکر از دیدگاه پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت، مدیریت از دیدگاه پیامبر(ص)، رفتار با کودکان و نوجوانان از منظر پیامبر و تعلیم و تربیت در سیره پیامبر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، اضافه کرد: پس از بررسی داوران این کنگره مقالاتی که باید به صورت سخنرانی و یا پوستر ارائه شود، مشخص می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره را 15 دی ماه عنوان کرد و افزود: این کنگره پنجم بهمن‌ماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سقز برگزار می‌شود.

گفتنی است، کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.

انتهای پیام/79003/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول