اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شعرای برجسته استان بوشهر انجام شد

برگزاری شب شعر عاشورایی «فصل سرخ» در آبپخش

خبرگزاری فارس: شب شعر عاشورایی «فصل سرخ» در آبپخش برگزار شد.

برگزاری شب شعر عاشورایی «فصل سرخ» در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، همزمان با دهه آخر صفر ویژه برنامه شب شعر عاشورایی با عنوان «فصل سرخ» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش و انجمن شعر آبپخش و با حضور تعدادی شاعران مطرح استان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این آیین ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر اظهار داشت: وقتی واقعه عظیم عاشورا با زبان احساسی شعر بیان می‌شود روح و جان هر انسان آزاده‌ای را تسخیر می‌کند.

کرم باقری رسالت شاعران را در انتقال پیام عاشورا بسیار سنگین توصیف کرد و از شاعران خواست نسبت به این مهم همچون گذشته اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: شاعران نقش مهمی در گسترش و ترویج ارزش‌ها و معنویات دارند و باید با همه وجود نسبت به نهادینه کردن فرهنگ ارزشی در جامعه تلاش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش نیز گفت: امروز دشمن با همه وجود برای کمرنگ کردن ارزش‌ها تلاش می‌کند که باید با برنامه فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

محمدرضا دهقانی افزود: آبپخش دارای شعرای متعهد و ارزش‌مداری است و همواره در مناسبت‌های دینی و مذهبی حضوری ارزشمند دارند.

وی گفت: حمایت از شاعران و فعال کردن انجمن شعر و ادب از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در سال جاری است و امیدوار هستیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

حسین دارند، محمدرضا احمدی‌فرد و محمد ابراهیمی از شاعران مطرح استان و همچنین تعدادی از شاعران انجمن شعر آبپخش اشعار عاشورایی خود را قرائت کردند که با استقبال ادب‌دوستان همراه شد.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول