اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ارسال بیش از 200 اثر به دومین کنگره شعر عاشورایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی اظهار داشت: آنچه که نظام ما را بیمه می‌کند برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی است.

ارسال بیش از 200 اثر به دومین کنگره شعر عاشورایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی استان زنجان گفت: روحانی‌محوری باید مورد توجه جدی هیئات مذهبی قرار گیرد.

وی افزود: در دهه نخست محرم برنامه‌های بسیار خوبی در سطح استان زنجان برگزار شد به طوری که شاهد پخش زنده دسته‌های عظیم این شهر در رسانه‌های داخلی و خارجی بودیم و این برنامه‌ها اقتدار برنامه‌های فرهنگی زنجان را به نمایش گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی اظهار داشت: آنچه که نظام ما را بیمه می‌کند برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی است.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد فتنه سست کردن اعتقادات مردم است، تصریح کرد: در فتنه 88 به اعتقادات مردم جسارت شد و نخستین گروهی هم که در مقابل حرمت‌شکنان ایستادند، هیئت‌های مذهبی بودند.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه ایجاد شبهه از القائات دشمن است، خاطرنشان کرد: باید به صورت حساب شده جلوی انحرافات گرفته شود و این امر باید در مرحله اول با ارشاد و در مرحله دوم به صورت کار تخصصی و از طریق مراجع تخصصی انجام گیرد.

وی ادامه داد: نظارت بر محتوای برنامه‌های مداحی با کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه باید کانون مداحان متون معتبر را تهیه و لیست کتب معتبر را در اختیار مداحان قرار دهد تاکید کرد: از اهداف دومین کنگره شعر عاشورایی تولید محتوا است.

وی گفت: ارسال بیش از 200 اثر به دومین کنگره شعر عاشورایی فرصت بسیار مغتنمی است و باید از این ظرفیت عظیم مردمی به بهترین شکل بهره‌برداری کرد.

حجت‌الاسلام دشتکی در ادامه از پوشش تبلیغی 95 درصدی در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: روحانی‌محوری در هیئات مذهبی باید مورد توجه جدی هیئت‌های مذهبی قرار گیرد.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول