اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری یادواره‌ای

یاد 100 شهید دفاع مقدس شهرستان اردل گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: یادواره بیش از 100 شهید شهرستان اردل امروز با حضور فرمانده قرارگاه سیدالشهدای استان اصفهان، فرماندار شهرستان اردل و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

یاد 100 شهید دفاع مقدس شهرستان اردل گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری بعداز ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای شهرستان اردل اظهار داشت: مردم این استان همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور حضور داشته و با حضور به موقع و حماسی خود در خنثی کردن توطئه‌های دشمن نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

علی امیری ادامه داد: مردم این استان در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران 8 سال دفاع مقدس و پس از آن همواره هوشمندانه و بادرایت عمل کرده‌اند.

وی در ادامه از وجود بیش از 100 شهید در شهرستان اردل خبر داد و گفت: تمامی روستاها و شهرهای این شهرستان به داشتن مردان غیور و دلیر زبانزد است و رشادت مردمان این خطه بارها بر همگان ثابت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری اضافه کرد: شهید اردلان حبیبی یکی از سرداران شهید این شهرستان است که فرمانده اطلاعات لشکر علی‌ابن ابیطالب (ع) بود و نمونه ایثار و رشادت مردان این منطقه است.

امیری در پایان با اشاره به استقبال باشکوه مردم شهرستان اردل از یادواره شهدای این شهرستان، ابراز داشت: جای بسیار خرسندی است که مردم ولایی و شهیدپرور این شهرستان همواره در تکریم و بزرگداشت شهدای خود حضور حماسی و پرشوری دارند.

انتهای پیام/ 68006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول