اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 28 سفر

یادواره 35 شهید شهر سامن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر سامن از برگزاری یادواره 35 شهید این شهر همزمان با سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

یادواره 35 شهید شهر سامن برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید حسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به به اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان بزرگی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند، اظهار داشت: امروز هر آنچه داریم از خون پاک شهدا است.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا تداعی خاطرات و نام این عزیزان در بین مردم و یادآور عطر شهادت برای نسل امروز است که با الگوگیری از شهدا می‌تواند در برابر همه تهاجمات فرهنگی غرب بایستد.

امام جمعه شهر سامن از برگزاری یادواره 35 شهید شهر سامن همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) در این شهر خبر داد و افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این یادواره سالگرد مرحوم حجت‌الاسلام سید ابوالفتح طباطبایی مؤسس حوزه علمیه سامن نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89013/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول