اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه

500 یادواره شهید در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: سالانه در استان همدان 500 یادواره شهید برگزار می‌شود.

500 یادواره شهید در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان روح‌الله عروجی پیش از ظهر امروز در کارگروه ایثار و شهادت استان همدان با بیان اینکه بازدید روزانه 25 هزار نفر از مناطق عملیاتی آمار خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: 11 بهمن ماه 8 هزار نفر از دانش‌آموزان استان همدان به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی در خصوص حلقه‌های شجره طیبه صالحین گفت: در استان همدان 9 هزار حلقه شجره طیبه صالحین فعالیت می‌کنند که در این حلقه‌ها فعالیت‌های بصیرتی، دینی و سیره شهدا صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: هر کدام از این حلقه‌ها 20 نفر را در خود جای دادند که در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز فعالیت می‌کنند و باید در این زمینه حمایت جدی شوند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌ها در استان همدان خاطرنشان کرد: سالانه در استان همدان 500 یادواره شهید برگزار می‌شود که این یادواره‌ها فرصت بسیار مناسبی برای بیان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

عروجی با اشاره به بحث سرکشی از خانواده‌‌های شهدا تأکید کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا بسیار مهم است و نباید این امر مورد غفلت قرار بگیرد و باید ادامه دار باشد چرا این نیز یکی از راه‌هایی است که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما به فراموشی سپرده نشود.

وی یادآور شد: در حال حاضر در استان همدان 250 نفر راوی با تجربه در مدارس و دانشگاه‌های استان به بیان رشادت‌ها و ایثار‌گری‌های قهرمانانی می‌پردازند که در هشت سال دفاع مقدس حماسه جاویدان آفریدند اما در اجرای این برنامه‌ها نیازمندی‌هایی داریم که باید برطرف شود.

انتهای پیام/89007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول