اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

یادواره 88 شهید سرباز بردسیر برگزار شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار یادواره 88 شهید سرباز با حضور مسئولان و خانواده شهدا در مسجد جامع شهرستان بردسیر برگزار شد.

یادواره 88 شهید سرباز بردسیر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، یادواره شهدای سرباز با حضور خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان این شهرستان برگزار و یاد و خاطره 88 شهید سرباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

زواره‌ای رئیس اداره اوقاف شهرستان بردسیر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای سرباز و با اشاره به یاران باوفای پیامبر در صدر اسلام و همچنین یاران غیرتمند واقعه عاشورا، شهدای هشت سال دفاع مقدس را یاران با وفا و فداکار

امام خمینی(ره) دانست و گفت: وجود چنین یارانی اصل پیروزی هر قیام است.

به گزارش فارس، این مراسم با قرائت وصیتنامه یکی از شهدا، اجرای سرود و مداحی و تجلیل از خانواده شهدا همراه بود.

پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به خبرنگار فارس گفت: این دانشگاه به منظور توسعه آموزش عالی در سطح منطقه و کشور در 42 رشته تحصیلی مقاطع کارشناسی، کاردانی به کارشناسی و کاردانی در نیم‌سال دوم در سال آینده بدون آزمون ورودی دانشجو می‌پذیرد.

کمال جوانمرد با تاکید براینکه متقاضیان ادامه تحصیل بدون آزمون ورودی در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر باید در سامانه مرکز آزمون به نشانی http://www.azmoon.org/ ثبت‌نام کنند، افزود: داوطلبانی که تا 30 بهمن سال جاری بتوانند موفق به دریافت گواهی پیش‌دانشگاهی یا کاردانی شوند، ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنها در این دانشگاه بلامانع است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب چهار رشته از یک مجموعه اقدام کنند و انتخاب‌های مجدد آنها از سایر مجموعه‌های امتحانی نیز محدودیتی ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با بیان اینکه داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و کاردانی به کارشناسی پس از انتخاب رشته و تأیید آن در سایت باید کد پیگیری را دریافت کرده و تا زمان اعلام نتایج آن را نزد خود حفظ کنند، بیان داشت: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از طریق تلفن 03425223301 آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/80027/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول