اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با شب رحلت پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی(ع)

یادواره 100 شهید صنایع دفاعی منطقه اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با شب رحلت پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی(ع) یادواره 100 شهید صنایع دفاعی منطقه اصفهان برگزار شد.

یادواره 100 شهید صنایع دفاعی منطقه اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم یادواره 100 شهید صنایع دفاعی منطقه اصفهان هم‌زمان با رحلت پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استان و شهرستان‌های لنجان و مبارکه و جمعی از مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان صنایع دفاع برگزار شد.

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری از مراجع عظام تقلید و رئیس حوزه‌های علمیه اصفهان پیامی به شرح زیر به این یادواره ارسال کردند:

قلم و بیان، قاصر تر از آن است که بتواند درباره کسانی که خدای تعالی آنان را مجاهدان فی سبیل الله نامیده است و درجات آنان را در مقایسه با دیگران، برتری داده است، سخن بگوید.

مسئله شهید و شهادت، از چنان ابعاد با عظمتی برخوردار است که فهم اسرار و رازهای آن جز برای کسانی که این مسیر نورانی را پیموده‌اند و به سعادت قرب و میهمانی در محضر حضرت حق نایل گشته‌اند، ممکن نیست.

آنچه در این فرصت‌ها که به منظور گرامی‌داشت نام و یاد شهیدان عزیز فراهم می‌آید، باید بدان پرداخته شود، تاکید بر پیام‌های با اهمیتی است که آن بزرگواران با عمل و جهاد خویش به ما آموختند.

خون‌های مطهر شهیدان والامقام که امروز درخت اسلام و انقلاب اسلامی را با طراوت کرده است، حجتی برای یکایک ماست و باید در قبال آن به وظایف و مسئولیت‌های خود بیش از پیش توجه و عمل داشته باشیم.

شهیدان عزیز، حفظ ارزش‌های دینی و مبانی اسلامی و بر کنار بودن از خودخواهی‌ها و خود محوری‌ها و شعارهای اصلی انقلاب را که استقلال، آزادی، عدالت، معنویت و جمهوری اسلامی بود، با جان و دل پاس داشتن و امروز این امانت‌های بزرگ در دست ماست.

اگر به راه نورانی آن عزیزان معتقدیم و صلاح و سداد ملت و مردم را در آن می‌دانیم باید به این پیام‌های بزرگ، حقیقتا و در مقام عمل ملتزم با شیم و پاس داشت حقیقتا یاد و نام آن شهیدان عظیم القدر و امام شهیدان در حراست و صیانت از همین آرمان‌های متعالی است.

انتهای پیام/2301/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول