اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان سی.‌ان.‌جی شهرداری زنجان خبر داد

سوخت‌گیری روزانه 11 هزار خودرو از جایگاه‌های سی.‌ان.‌جی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان سی.‌ان.‌جی شهرداری زنجان گفت: روزانه در حدود 11 هزار خودرو از جایگاه‌های سی.‌ان.‌جی متعلق به شهرداری زنجان سوخت‌گیری می‌کنند.

سوخت‌گیری روزانه 11 هزار خودرو از جایگاه‌های سی.‌ان.‌جی زنجان

حمید موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وجود 9 جایگاه سی.‌ان.‌جی تحت مالکیت شهرداری زنجان خبر داد و اظهار داشت: همه این جایگاه‌ها فعال هستند.

وی با بیان اینکه همه جایگاه‌های سی.‌ان.‌جی متعلق به شهرداری به صورت مرتب اورهال می‌شوند، افزود: این جایگاه‌ها به صورت 24 ساعته و در سه شیفت کاری فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل سازمان سی.‌ان.‌جی شهرداری زنجان سایت کارگاهی، گلشهر، زیباشهر، کوی فرهنگ، الهیه، ارم، خیام و اتوبوسرانی را از جمله جایگاه‌های سی.‌ان.‌جی متعلق به شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: دو جایگاه دیگر هم در سطح شهر زنجان فعال هستند که متعلق به بخش خصوصی است.

وی با اشاره به بازدید کارشناسان کنترل کیفیت و بازرسی استاندارد ایران از مخازن جایگاه‌های سی.‌ان.‌جی متعلق به شهرداری زنجان تصریح کرد: کارشناسان این شرکت زنجان را نخستین شهری اعلام کردند که اقدام به این کار کرده است.

موسوی زمان بازدید کمیته فنی کنترل کیفیت و بازرسی را نیمه اول سال اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تعداد خودروهایی که اقدام به سوخت‌گیری از جایگاه‌های سی.‌ان.‌جی متعلق به شهرداری زنجان می‌کنند، گفت: روزانه در حدود 11 هزار خودرو از این جایگاه‌ها سوخت‌گیری می‌کنند.

*افزایش جایگاه‌های سی.‌ان.‌جی شهرداری در آینده

مدیرعامل سازمان سی.‌ان.‌جی شهرداری زنجان از برنامه شهرداری زنجان برای افزایش تعداد جایگاه‌های سی.‌ان.‌جی خبر داد و افزود: این جایگاه‌ها پس از تجهیز توسط شرکت نفت به شهرداری تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول