اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس خبر داد

ارتقای رتبه فرمانداری‌ها و شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی از ارتقای رتبه فرمانداری‌ها و شهرداری‌های این استان خبر داد.

ارتقای رتبه فرمانداری‌ها و شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: طی نشستی که با حضور وزیر کشور و مجمع نمایندگان استان برگزار شد در خصوص مشکلات استان و به ویژه مشکلات فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها بحث و گفت‌و‌گو شد.

وی از ارتقای رتبه فرمانداری‌ها و شهرداری‌های این استان خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع ارتقای رتبه و کیفیت شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها مطرح شد و وزیر کشور در این رابطه نظر مساعدی ارائه کرد.

سلطانی همچنین از مساعدت مالی وزارت کشور به فرمانداری‌های استان خبر داد و افزود: کمبود اعتبارات مانع بزرگی در ارتقای درجه فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها است و وزیر کشور در این رابطه نیز قول مساعدت داد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رشد و توسعه همه‌جانبه استان از اهمیت بالایی برخوردار است و نمایندگان مجلس در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‎کنند.

این مسئول، اشتغال‌زایی برای جوانان جویای کار را از مهم‌ترین راهکارهای توسعه‌یافتگی استان برشمرد و متذکر شد: در همین راستا پیگیر صدور مجوز استخدامی در شهرداری‌های استان هستیم.

وی در پایان از احداث ساختمان پلیس‎راه بروجن - لردگان خبر داد و اذعان داشت: علاوه‌بر احداث این ساختمان پیگیر افزایش نیروهای این پلیس‎راه نیز هستیم.

انتهای پیام/68004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول