اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود خبر داد

افتتاح 128 واحد مسکن مهر لنگرود در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود از افتتاح 128 واحد مسکن مهر این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 128 واحد مسکن مهر لنگرود در دهه فجر

کمال محمدبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: تاکنون درباره ویژه برنامه‌های دهه فجر در لنگرود دو جلسه با روابط عمومی‌های اداره‌های این شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های ستاد دهه فجر لنگرود، گفت: در شورای روابط عمومی‌ها تصمیم بر این شده تا تمام بنرها و تابلوها مربوط به دهه فجر به صورت یکپارچه طراحی و نسب شود.

*افتتاح ساختمان‌های دانشگاه پیام نور و آزاد لنگرود

فرماندار لنگرود با بیان اینکه پروژه‌های بسیاری در دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود، افزود: 4 مجتمع هتل آپارتمان که برخی از آنها در سطح کشور بی‌نظیر است، به‌زودی در لنگرود افتتاح می‌شود.

وی از تحویل 10 واحد منزل مسکونی توسط کمیته امداد به مددجویان این نهاد خبر داد و اذعان کرد: 25 واحد منزل مسکونی توسط بهزیستی لنگرود به مددجویان این سازمان در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود.

محمدبیگی از افتتاح ساختمان شماره 2 دانشگاه پیام نور لنگرود در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: ساختمان دانشگاه آزاد این شهرستان نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود.

*تحویل 128 واحد مسکن مهر در لنگرود

وی گازرسانی به 12 روستا در بخش اطاقور را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر دانست و تصریح کرد: در دهه فجر امسال 128 واحد مسکن مهر به متقاضیان گرامی تحویل داده می‌شود.

این مسئول با اشاره به بهره‌برداری از جایگاه سوخت 3 منظوره در بخش چمخاله، خاطرنشان کرد: احداث راه روستایی به روستای شریف‌علی‌سرا به طول 2 کیلومتر از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال است.

*اشتغال‌زایی برای 108 نفر در لنگرود

به گفته وی، با افتتاح تمام پروژه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر امسال در لنگرود برای 108 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

محمدبیگی مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر سال جاری را حدود 267 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول