اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد

ساخت 6 هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از ساخت 6 هزار و 28 واحد مسکن مهر توسط تعاونی‌های مسکن‌ساز در استان خبر داد.

ساخت 6 هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی

ناصر شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تعاونی‌های مسکن‌ساز استان طی سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ساخت واحدهای مسکن مهر از خود بر جای گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 6 هزار و 28 واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان توسط تعاونی‌های مسکن‌ساز در دست اقدام است که از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت طرح مسکن مهر تاکنون 203 شرکت تعاونی با اخذ پروانه ساخت مسکن مهر ساخت 11 هزار و 837 واحدی مسکونی را بر عهده گرفته‌اند، بیان داشت: از این تعداد 110 شرکت تعاونی موفق به تکمیل و تحویل پنج هزار و 809 واحد از واحدهای مسکن مهر به اعضای خود شده‌اند.

شیخی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز سه هزار و 315 واحد مسکن مهر در شهرهای سراسر استان احداث و به متقاضیان واگذار شده است.

وی بیان کرد: استان مرکزی در زمینه اجرای پروژه‌های مسکن مهر یکی از استان‌های موفق کشور به شمار می‌رود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: اجرای طرح مسکن مهر یکی از اقدامات ارزشمند دولت در زمینه خانه‌دار شدن مردم به ویژه قشرهای محروم است که به خوبی توانسته است مشکل مسکن مردم را برطرف سازد.

انتهای پیام/87001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول