اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

بهره‌برداری از 264 واحد مسکن مهر در خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: دهه فجر امسال 264 واحد مسکن مهر در خوی به بهربرداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 264 واحد مسکن مهر در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای تأمین مسکن خوی که در سالن جلسات شماره 3 فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تمام دستگاه های مسئول در امر مسکن مهر باید نظارت و بازرسی خود را در زمینه چگونگی و سرعت مسکن مهر به کار گیرند.

وی بابیان اینکه روند مسکن مهر در این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر روند مسکن مهر در این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود و در دهه فجر امسال نیز شاهد افتتاح 264 واحد مسکن مهر در این شهرستان خواهیم بود.

عماری با تاکید بر عملکرد خوب تعاونی‌ها، افزود: تعاونی‌ها باید نسب به ترغیب و تشویق اعضای خود برای واریز سهم آورده تلاش کنند.

فرماندار خوی با اشاره به مشکلات مساکن مهر خوی، اعلام کرد: کم بودن آورده شخصی توسط اعضای تعاونی‌ها عمده مشکل مساکن مهر خوی است.

عماری با بیان اینکه در حال حاضر شرکت‌های خدمات رسان نیز همکاری خوبی در این زمینه دارند، اعلام کرد: خدماتی که شرکت‌های خدمات رسان در واگذاری انشعاب و شبکه‌گذاری انجام می‌دهند قابل تقدیر است.

وی با اشاره به وضعیت مسکن مهر این شهرستان، اظهار داشت: 7 تعاونی با پیشرفت بالای 90 درصد و مابقی تعاونی‌ها با متوسط میانگین 70 درصدی، یک هزار و 860 واحد مسکونی مهر را احداث می‌کنند.

عماری بر احداث ساختمان مدرسه، مرکز درمانی و مسجد در کنار مساکن مهر تا کید کرد و گفت: این موضوع نیز از سوی فرمانداری در حال پیگیری است.

انتهای پیام/61001/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول