اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن انبوه‌سازان اصفهان:

شرکت عمران بهارستان حاضر به مذاکره برای مشکل مسکن مهر نیست

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان از عدم همکاری شرکت عمران بهارستان اصفهان برای رفع مشکل توقف برخی پروژه‌های مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: مدیرعامل این شرکت با وجود تصمیم وزارت راه، حاضر به مذاکره نیست.

شرکت عمران بهارستان حاضر به مذاکره برای مشکل مسکن مهر نیست

احمد تولا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این پرسش فارس که آیا مشکلی که از ماه‌های اخیر به دلیل گران شدن مصالح و آغاز دیرهنگام مسکن مهر شهر بهارستان در اصفهان بروز کرده بود به راه‌حل و پایان کار رسیده است، اظهار کرد: خیر این مشکل همچنان به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: پس از اینکه انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان پیشنهادات خود برای حل مشکل ایجاد شده در مسکن مهر بهارستان را به وزارت راه و شهرسازی ارسال کرد، قائم مقام این سازمان با انجمن دیداری را داشت که در آن جلسه مقرر شد تا سازمان عمران شهر بهارستان مذاکراتی را با انبوه‌سازان استان اصفهان در این زمینه داشته باشد.

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان تصریح کرد: با وجود اینکه چند روز از این تصمیم می‌گیرد آقای سخنوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان اصفهان حاضر به برگزاری این جلسه نیست.

وی تاکید کرد: گویا شرکت عمران بهارستان تمایلی ندارد که این مشکل برطرف شود چراکه با وجود اینکه 15 روز از آن جلسه گذشته است، درحالی که تمام مراحل اداری برای دیدار با مدیرعامل شرکت عمران بهارستان طی شد و حتی روزی هم برای جلسه با انبوه‌سازان مشخص شد اما وی در این جلسه حاضر نشد.

تولا با بیان اینکه انبوه‌سازان پیشنهاداتی را برای مسکن مهر بهارستان ارائه داده بودند اما وزارت راه و شهرسازی تصمیم را به کار کارشناسی طی جلسه‌ای با شرکت عمران بهارستان واگذار کرد، گفت: در حال حاضر این پروژه به طور 100 درصد متوقف نشده است و انبوه‌سازان تمایل دارند که این طرح اجرایی و ادامه یابد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه تمایل انبوه‌سازان برای ادامه پروژه مسکن مهر بهارستان وجود دارد اما شرایط فراهم نیست و طبیعی است در وضعیتی که پول در دسترس نباشد خود به خود کار تعطیل می‌شود.

دبیر انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان اضافه کرد: کمابیش 50 درصد از این پروژه فعال است.

انتهای پیام/63001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول