اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

حکومت اسلامی یک نسخه بی‌بدیل برای توسعه است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین حکومت اسلامی را یک نسخه بی‌بدیل برای توسعه دانست.

حکومت اسلامی یک نسخه بی‌بدیل برای توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در جلسه شورای مشورتی ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه با همه فرازها و فرودها حکومت اسلامی ایران یک الگوی پذیرفته شده در دنیاست، اظهار داشت: این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند چرا‌ که باید ثابت کنیم حکومت اسلامی نظامی کارآمد و با اقتدار است.

وی تشکیل شورای مشورتی ایثارگران را امری مهم و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: انتظار می‌رود این شورا تمام مسایل مربوط به ایثارگران و خانواده‌های شاهد را رصد کرده و به موقع برای رفع مشکلات آنان اقدام کند.

عجم ادامه داد: این شورا همچنین باید در جایی که لازم است تذکرات لازم را بدهند چرا‌ که قطعا تذکر شورای مشورتی ایثارگران از سر حب و بغض نیست.

وی با اشاره به توسعه استان قزوین بیان داشت: نگاه ما به توسعه استان یک نگاه ملی است چرا‌ که این استان در کشور نقش فرا استانی را ایفا می‌کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی و استراتژیک این استان موجب شده در بخش ارتباطی، حمل و نقل و IT استان دارای نقش محوری و مهمی در توسعه کشور باشد.

وی با تأکید بر اینکه امر توسعه در کشور و به طبع آن در استان قزوین باید متناسب باشد و کشور در همه زمینه‌ها توسعه یابد، تصریح کرد: باید از ظرفیت ایثارگران و شاهد در توسعه استان استفاده کرد.

وی با اشاره به مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشت: مدیریت در این نظام مقدس صحنه خدمت‌رسانی به مردم است و هیچ مدیری در هیچ سطح مدیریتی نباید جز این دغدغه دیگری داشته باشد.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول