اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج تأکید کرد

حرکت به سمت کشاورزی صنعتی در طرح‌های توسعه‌ای

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: طرح توسعه کشاورزی این فرصت را به کشاورزان شهرستان می‌دهد تا شرایط را برای حرکت به سوی کشاورزی صنعتی شتاب دهیم.

حرکت به سمت کشاورزی صنعتی در طرح‌های توسعه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی صبح امروز در کارگروه ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان افزود: پیگیری طرح‌ها در اجرا و نگهداری توسط اعضای ستاد فضای مناسبی برای جوانان اهل کار و مشتاق ایجاد و برای سوء استفاده‌گران عرصه را تنگ می‌کند.

فلاحی تصریح کرد: باید از فرصت‌ها نهایت استفاده را کرد و طرح توسعه کشاورزی این فرصت را به کشاورزان شهرستان می‌دهد تا شرایط را برای حرکت به سوی کشاورزی صنعتی شتاب دهیم.

محمد یزدان‌خواه مدیر جهاد کشاورزی قلعه‌گنج عنوان کرد: در طرح توسعه کشاورزی در این مدت 100 فقره پرونده متقاضی استفاده از تسهیلات این طرح تکمیل شده که از این تعداد 38 پرونده تسهیلات را دریافت و 52 پرونده نیز آماده پرداخت هستند.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری بین بانک و ستاد توسعه در شهرستان افزایش چشم‌گیری داشته و این موجب خرسندی کشاورزان شده است، گفت: طرح‌های کشت علوفه و یونجه باید مدیریت شوند تا تولید علوفه افزایش یابد و در فصول گرم سال با مشکل روبه‌رو نشویم.

جعفر چملی‌نژاد مدیر بانک کشاورزی قلعه‌گنج ابراز داشت: روند حرکت کارگروه کشاورزی ارتقاء یافته و تلاش کارشناسان ما در بانک در تعامل با کارشناسان جهاد کشاورزی به ثمر نشسته و اکنون در سطح خوبی قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: تاکنون 48 پرونده تسهیلات پرداخت شده و در مجموع این طرح تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه کشاروزی جذب شده است.

انتهای پیام/80004/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول