اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها:

مصرف‌گرایی مانع اصلی توسعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: پدیده مصرف‌گرایی و رشد روزافزون آن در کشور یکی از موانع اصلی توسعه است.

مصرف‌گرایی مانع اصلی توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نرگس کمالی در حاشیه سی‌امین مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در هتل شهاب گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داشتن الگوی مصرف مناسب با توجه به اصول و مبانی دینی و سنتی، می‌تواند در سبک نوین زندگی مؤثر و قابل توجه باشد.

* شهرداری‌ها باید در اصلاح الگوی مصرف فعال‌تر باشند

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید با استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات در اختیار در خصوص تنویر افکار عمومی، آگاه‌سازی همگانی و اطلاع‌رسانی در زمینه اهمیت، ضرورت و راهکارهای اصلاح الگوی مصرف اقدام کنند.

نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها بر تدوین شاخص‌ها و راهکارهای اصلاح الگوی مصرف انرژی توسط شهرداری‌ها تأکید و اذعان کرد: تدوین و اجرای برنامه‌‌های تکمیلی برای بالا بردن ضمانت اجرایی راهکارهای اتخاذ شده، نقش مؤثری در اصلاح الگوی مصرف دارد.

کمالی ادامه داد: آموزش کارکنان و ارتقای مهارت شغلی آنها و افزایش بهره‌وری و کارایی سازمانی موجب اصلاح الگوی مصرف می‌شود.

وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف بهتر است تشکل‌های مردمی که در زمینه اصلاح الگوی مصرف بهینه موفق بوده‌اند، شناسایی و قدردانی شوند.

دومین نشست یک روزه مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان، اعضای شورای شهر گرگان و اصحاب رسانه در هتل شهاب گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول