اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت نهم و دهم صورت گرفت

هزینه بیش از 230 میلیارد تومان برای توسعه و عمران قصرقند

خبرگزاری فارس: فرماندار نیکشهر گفت: در طول دولت نهم و دهم بیش از 230 میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای توسعه و عمران شهرستان قصرقند هزینه شده است.

هزینه بیش از 230 میلیارد تومان برای توسعه و عمران قصرقند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، صاحب‌گل صالحی ظهر امروز در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با مردم شهرستان قصرقند در سالن کوثر بنادر و دریانوردی چابهار اظهار داشت: دولت هزینه‌های بسیاری را برای بخش‌های زیربنایی قصرقند از جمله آب، راه، منابع زیرزمینی و غیره صرف کرده است به‌گونه‌ای که امروز شاهد شهرستان شدن آن هستیم.

وی افزود: این اعتبارات علاوه بر اعتبارات ملی است که برای توسعه متوازن سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

فرماندار نیکشهر با بیان اینکه تبدیل شهر قصرقند به شهرستان از آرزوهای دیرینه مردم منطقه بود از تلاش دولت، مدیرکل تقسیمات کشوری، وزارت کشور و استاندار قدردانی کرد.

شهردار چابهار نیز در ادامه این دیدار به تشریح خواسته‌های مردم از استاندار سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار داشت:  احداث سد کاجو در شهرستان قصرقند که به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ کشاورزی در کشور مطرح است یکی از خواسته‌های مهم مردم منطقه است.

حمیدالله بلیده افزود: احداث محور ترانزیتی پیشین- قصرقند- هرمزگان، ایجاد راه دسترسی از بخش تلنگ به شهرستان قصرقند، توجه ویژه به بخش گردشگری و تاسیس یک کارخانه در این منطقه از دیگر خواسته‌های مردم از مسئولان است که امیدواریم در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته و با تلاش و اهتمام  مسئولان شاهد اجرایی شدن این خواسته‌ باشیم.

انتهای پیام/75004/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول