اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر:

اندیشه استکباری جایی در حکومت اسلامی ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر گفت: اندیشه استکباری جایی در حکومت اسلامی ندارد.

اندیشه استکباری جایی در حکومت اسلامی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، حجت‌الاسلام رستم ممی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع مردم عزادار و زلزله‌زده شهر ورزقان اظهار کرد: از مهم‌ترین فرمایشات امام رضا (ع) در اجتماع هزاران نفر برای استقبال از آن حضرت در نیشابور حدیث سلسله‌الذهب است که آن حضرت در پی اصرار مشتاقان اهل بیت (ع) که از حضرت تقاضای موعظه و نصیحت کردند به یک امر مهم و اساسی در جامعه اسلامی اشاره فرمودند.

وی تصریح کرد: امام رضا (ع) فرمودند، کلمه"لا اله الا الله" حصار امن الهی است و هر کس در این حصار امن الهی داخل شود از عذاب الهی در امان خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر تصریح کرد: اما حضرت در ادامه فرمودند، این امر مهم شرایطی دارد که یکی از شرایط آن تبعیت از ولایت الهی است و لازمه تبعیت از ولایت الهی تشکیل حکومت اسلامی تحت رهبری امام معصوم (ع) و در زمان غیبت ولایت مطلقه فقیه است که در طول تاریخ مشرکان و مستکبران با این امر مهم مخالفت کردند.

وی گفت: در زمان ما هم استکبار جهانی با غلبه منطقی مسلمانان مخالفتی ندارد زیرا از زمان بعثت پیامبر (ص)مسلمانان غلبه منطقی داشتند بلکه استکبار با غلبه حاکمیتی مسلمانان که همان تشکیل حکومت الهی است مخالفت کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر تصریح کرد: دشمنان از تشکیل و گسترش اسلام هراس دارند زیرا می‌دانند در حکومت ولایی که در زمان ما نظام مقدس جمهوری اسلامی است، جایی برای آنها وجود ندارند.

ممی‌زاده با بیان اینکه ولایت فقیه هدیه الهی به جامعه اسلامی است، تصریح کرد: باید در حفظ نظام و انقلاب کوشا بود و این وظیفه همه دلسوزان و علاقمندان به نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم ستون‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی به مردمی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مدافع ولایت فقیه و رهبری بوده و همواره در هر برهه‌ای از زمان در انجام رسالت خود تلاش کرده‌اند، افتخار می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر گفت: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌هایی که نیاز به مشارکت مردم بوده، حضوری قوی داشته و با این کار دشمنان نظام را مایوس کرده است.

وی اضافه کرد: بیداری ملت ایران و حضور به موقع در صحنه نشان از بصیرت آنان دارد که توانسته حرکت نظام را تداوم بخشد.

ممی‌زاده افزود: امروز حرکت مردم ما الگویی برای سایر ملل جهان است و بیداری اسلامی در منطقه نیر نشأت گرفته از حرکت انقلاب اسلامی ملت ایران است.

انتهای پیام/60006/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول