اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ:

توسعه فضاهای آموزشی در شهر جدید هشتگرد ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و براساس وجود جمعیت ساکن بالای 55 هزار نفر در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، لزوم توسعه فضاهای آموزشی در این منطقه بسیار ضروری است.

توسعه فضاهای آموزشی در شهر جدید هشتگرد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: متأسفانه کمبود مدرسه در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد ساکنان آن را با مشکلاتی مواجه کرده است که باید هر چه سریع‌تر در ساخت مدرسه در این منطقه تلاش کرد.

وی با تأکید بر اینکه کمبود مدرسه یکی از مشکلات جدی ساکنان شهر جدید هشتگرد است افزود: براساس آمار موجود پیش‌بینی می‌شود 50 هزار دانش‌آموز در خانه‌های مهر ساکن شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید کمبودها و مشکلات فضاهای آموزشی را در این مناطق برطرف کنیم خاطرنشان کرد: ساکنان مسکن مهر پس از ساکن شدن نباید دغدغه فضاهای آموزشی را برای فرزندان خود داشته باشند لذا مسئولان قبل از اینکه متقاضیان در این منازل ساکن شوند باید زیرساخت‌های لازم از جمله فضاهای آموزشی را در آنها تأمین کنند.

*موافقت ساخت 20 مدرسه جدید در مناطق مسکن مهر

حدادی افزود: هم‌اکنون شرکت عمران باید هر چه سریع‌تر نسبت به ساخت این مدارس اقدام کند. زمین‌هایی با کاربری آموزشی در شهر جدید هشتگرد باید به آموزش و پرورش واگذار شود.

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود به مدارس مروج سلامت در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون این شهرستان دارای40 مدرسه مروج سلامت است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های اندیشیده شده در سال تحصیلی آینده همه 300 مدرسه ساوجبلاغ به طرح مدارس مروج سلامت می‌پیوندند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول