اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:

جنگ تحمیلی بهترین دانشگاه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: در مرور تاریخ به این نتیجه می‌رسیم که دانشگاهی بهتر و همانند جنگ تحمیلی وجود ندارد.

جنگ تحمیلی بهترین دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی شیرازی در مراسم یادواره 30 شهید منطقه زنگی‌آباد، فرح‌آباد و حجت‌آباد کرمان اظهار داشت: باید در یادواره‌ها از شهدا بخواهیم تا توفیق ادامه راهشان را به ما عنایت کنند.

وی با بیان اینکه در مرور تاریخ به این نتیجه می‌رسیم که دانشگاهی بهتر و همانند جنگ تحمیلی وجود ندارد، خاطر‌نشان کرد: هر کتابی که از شهدا به چاپ رسیده ‌یک مقتل است که با خواندن آن به ابعاد تازه‌تری از زندگی آن‌ها می‌رسیم.

شیرازی با اشاره به اینکه دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان با نظام اسلامی ایران دشمنی کرده است، گفت: انقلاب اسلامی 34 ساله ایران با اخلاص و رشادت‌های شهیدان پابرجا مانده است.

وی با اعلام اینکه اگر از این به بعد هم دستمان را در دست شهدا‌ و ولایت نگذاریم اثری از انقلاب باقی نمی‌ماند، افزود: تا زمانی که ما عهدمان را با شهدا‌ و ولایت تجدید می‌کنیم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

شیرازی با بیان اینکه برای رسیدن به یک الگو نیازی نیست به‌ عقب‌ برگردیم و یا دوردست را جستجو کنیم، خاطر‌نشان کرد: شهدای جنگ تحمیلی الگویی بسیار مناسب و ارزشمند برای دوران معاصر ما هستند و خداوند با شهادت دوستان خود برای ما اتمام حجت کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا‌ هم به پدر و مادر محبت داشتند و به همسر و فرزندان خود علاقمند بودند، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هم فرزندان خود را بسیار دوست داشت، اما برای باقی ماندن اسلام و اثبات عظمت و شکوه آن از همه چیز خود گذشت.

شیرازی با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی تنها به این زمان نیست، اذعان داشت: از صدر اسلام و از اول انقلاب دین اسلام از سوی دشمنان خود دچار تحریم‌های متفاوت از جمله تحریم اقتصادی بوده است.

وی تصریح کرد: در دورا‌ن جنگ تحمیلی هم کشور تحریم بود و فراهم کردن مهمات و ادوات جنگی بسیار مشکل، اما آن چیزی که رزمندگان ما را در جنگ پیروز کرد ایمان و اراده قوی بود که اسلام پیروز است.

شیرازی با بیان اینکه قدرت‌طلبی، دنیا‌گرایی، مقام‌پرستی، شهوت‌رانی و سهم‌خواهی انسان را از مسیر حق خارج می‌کند، گفت: در حوادث اخیر عده‌ای از خواص کشور به همین دلایل از مسیر انقلاب جدا شدند که نتیجه آن غیر از خسران و نابودی برای خودشان نیست.

انتهای پیام/2446/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول