اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

شهدا سند حقانیت ملت ایران در دفاع مقدس هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نرماشیر گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس سینه خود را برابر هجمه دشمنان ایستادند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و آنها در واقع سند حقانیت و مظلومیت ملت ایران هستند.

شهدا سند حقانیت ملت ایران در دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایرانزاد پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای سرباز این شهرستان اظهار داشت: رتبه رفیع شهادت که در دوران دفاع مقدس متجلی گشت از هر خیر و نیکی بالاتر است و خوشا به حال شهدایی که توانستند به این نعمت بزرگ الهی نایل آیند.

ایرانزاد تصریح کرد : شهدای ما با نثار جان عزیز خود در راه معبود بی‌همتا از کیان اسلام دفاع جانانه کردند و با اقتدا به حضرت سیدالشهدا، امام حسین (ع) با شعار «هیهات‌ من الذله» در خاک و خون غلتیدند.

امام جمعه نرماشیر عنوان کرد: شهدا با رسیدن به «عند ربهم یرزقون» عزت ابدی را برای این مردم بزرگ ایران به ارمغان آوردند.

ایرانزاد ابراز داشت: امروز نعمت انقلاب اسلامی شامل حال دیگر کشورهای اسلامی شده است و مردم مظلوم در حال پایین کشیدن دیکتاتورهای کشور خود هستند.

فرماندار نرماشیر در این یادواره با قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا گفت: روحیه مقاومت و دفاع از ارزش‌ها در فرهنگ مردم ما نهادینه شده است و دشمن نمی‌تواند با تهدید و تحریم ذره‌ای به ارزش‌های انقلاب اسلامی آسیب برساند.

محمود سام‌نژاد افزود: امروز هم با پیروی از راه و مسیر شهدا می‌توانیم مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه را سامان بخشیم و با هجمه فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب مقابله کنیم.

به گزارش فارس در پایان این مراسم با اهدای تمثال مقام معظم رهبری به خانواده‌های معظم شهدا از ایثارگری‌های این عزیزان قدردانی شد.

انتهای پیام/80026/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول