اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

خاطرات رزمندگان و بسیجیان دفاع مقدس جمع‏آوری شود / احداث پارک موزه دفاع مقدس در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خاطرات رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس جمع‏آوری شود.

خاطرات رزمندگان و بسیجیان دفاع مقدس جمع‏آوری شود / احداث پارک موزه دفاع مقدس در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با اشاره به سالروز آغاز عملیات غرورآفرین کربلای 5 اظهار داشت: این عملیات سبب این شد که دشمنان اسلام و استکبار برای جلوگیری از پیش‏روی رزمندگان اسلام قطعنامه را تصویب کنند.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت جنگ را تجهیزات و مهمات جنگی مشخص نمی‏کرد، خاطرنشان کرد: انگیزه، ایثار، فداکاری و اعتقاد رزمندگان جمهوری اسلامی ایران سرنوشت جنگ را مشخص کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهدا و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران ولایت‏مدار بودند، تصریح کرد: بر اساس بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی در جنگ ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق شکسته شد.

*اجرای برنامه‏های مختلفی توسط سپاه استان زنجان

وی با اشاره به اینکه برنامه‏های مختلفی توسط سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و بسیج برنامه‏ریزی و اجرا می‏شود، اضافه کرد: حمایت عملی استاندار از برنامه‏ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه زمینی به منظور احداث پارک موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این اقدام گامی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آن در بین جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه بازنمایی عملیات والفجر 8 در استان زنجان صورت گرفت، اظهار داشت: این بازنمایی در سطح کشور بی‏نظیر بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در بازنمایی عملیات والفجر 8 برخی از دستگاه‏های اجرایی استان زنجان همکاری مناسبی با سپاه انصارالمهدی (عج) نداشته‏اند.

*زنده نگه داشتن حماسه‏ها تکلیف است

وی با تاکید بر اینکه امروز زنده نگه داشتن حماسه‏ها از وظایف مهم است، خاطرنشان کرد: باید خاطرات رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس جمع‏آوری شود.

سردار کرمی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/73006/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول