اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در روستاهای زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در روستاهای استان زنجان ضروری است.

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در روستاهای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی در جلسه با دهیاران منطقه زنجانرود زنجان اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مناطق روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به ابعاد وجودی انسان ادامه داد: انسان موجودی فوق‌العاده و خاص است.

*استفاده از ظرفیت‌های انسان ضروری است

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های انسان به نحو مطلوبی استفاده شود، افزود: اهرم‌های خاصی باید برای استفاده از این ظرفیت مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وظایف دهیاران را سنگین عنوان کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های دهیاران برای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده کرد.

سهندی با بیان اینکه حوزه فرهنگی به دلیل هجمه‌های دشمنان، وظایف مسئولان را بسیار سنگین می‌کند، افزود: دهیاران باید امید را در دل جوانان زنده نگهدارند.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه دهیاران بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، باید مطالعات خود را در حوزه‌های مختلف از جمله معارف و علوم اجتماعی افزایش دهند.

*راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد روستایی

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد در روستاها عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات در حوزه کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه‌های این اداره کل در روستاها محسوب می‌شود.

 

وی از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری در روستاهای استان خبر داد و گفت: برگزاری شب شعر و خاطره از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

انتهای پیام/73003/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول