اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل سرما

زمستان امسال با تلاش خیران، دیگر ایتام نمی‌لرزند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی حضور گرم، سخاوتمندانه و پررنگ خیران و حامیان را در راستای حمایت از ایتام نیازمند با توجه به قرار داشتن در آستانه فصل سرما خواستار شد.

زمستان امسال با تلاش خیران، دیگر ایتام نمی‌لرزند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر حاجی‌نقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه فصل سرد و طبیعتا مشکلات فراروی ایتام و خانواده‌های آنان، حضور گرم و پررنگ حامیان و خیران را در کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌طلبیم تا با مشارکت نیکوکاران مشکلات و نیازهای ضروری خانواده‌ها را مرتفع سازیم.

وی خدمت‌رسانی به ایتام را یکی از مسئولیتهای مهم این نهاد دانست و افزود: خدمت‌رسانی به ایتام باید با حفظ کرامت انسانی انجام شود و عزت نفس آنان را در پی داشته باشد که در این راستا طرح اکرام ایتام به‌صورت حمایت‌های مادی و معنوی حامیان خیر از ایتام انجام می‌شود و در ایام سرد زمستان نیازهای ایتام و خانواده‌های آنان از دغدغه‌های مهمی است که دست یاری به‌سوی خیران نیک‌اندیش دراز می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی حامیان دارای واریزی وجوه به حساب ایتام را از ابتدا تا پایان آبان ماه سال‌ جاری، 31 هزار و 541 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تا پایان آبان ماه سال‌ جاری ایتام تحت پوشش این اداره در خراسان رضوی 16 هزار و 868 نفر هستند که از این تعداد 8 هزار و 991 نفر ایتام روستایی ،12 هزار و 825 نفر ایتام محصل‌، 323 نفر ایتام دانشجو و 550 نفر ایتام بیمار و معلول هستند.

مدیرکل کمیته امداد در پایان یاد‌آور شد: واحد اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی آمادگی دارد تا طرح مفتاح الجنة (بازدید از خانواده‌های ایتام ) را ویژه خیران و حامیان دارای واریزی برگزار کند.

خیران و حامیان در صورت تمایل به‌حضور در این طرح  معنوی می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری یا ارتباط تلفنی و مکاتبه‌ای از طریق سیستم اینترنتی‌ به آدرس www.emdad.ir زیر پورتال اکرام ایتام ارتباط برقرار کنند و یتیم مورد نظرشان را تحت تکفل قرار دهند.

انتهای پیام/70005/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول