اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد رشتخوار خبر داد

مساعدت 145 میلیون ریالی حامیان به ایتام رشتخوار

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار گفت: حامیان رشتخوار 145میلیون ریال به ایتام تحت پوشش این اداره در زمینه اهداء البسه، مساعدت کردند.

مساعدت 145 میلیون ریالی حامیان به ایتام رشتخوار

به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، محمد آقاجانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر در این اداره 712 حامی، سرپرستی 290 یتیم را بر عهده دارند.

وی افزود: کمک‌های صورت گرفته شامل 290 البسه و به ارزش هر یک 500 هزار ریال بوده که در مجموع 145 میلیون ریال از سوی حامیان و خیران این شهرستان، برای ایتام تحت پوشش هزینه شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در فصل سرما و در راستای حمایت‌های معنوی و مالی و اکرام ایتام، حامیان رشتخوار 145 میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی خود را در قالب پوشاک و البسه به خانواده‌های ایتام این شهرستان اهدا کردند.

وی از برگزاری 12جلسه آموزش بهداشتی فرهنگی برای 25 نفر از همسران جوان تحت پوشش این اداره خبر داد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار گفت: در برگزاری این دوره‌ها ضمن بهره‌گیری از حضور اساتید، مربیان دینی و مشاوران فرهنگی، راهکارهای فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و بهداشتی برای تشکیل یک خانواده موفق و یک زندگی سالم ارائه شد.

انتهای پیام/70004/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول