اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گناوه خبر داد

کمک بیش از 150 میلیون تومانی حامیان ایتام به کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گناوه گفت: حامیان طرح اکرام ایتام در 9 ماهه سال‌جاری 151 میلیون و 478 هزار تومان به این نهاد کمک نقدی کردند.

کمک بیش از 150 میلیون تومانی حامیان ایتام به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، اکبر علیپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت یاد شده این حامیان علاوه بر کمک‎های نقدی  مبلغ 14 میلیون 131 هزار تومان به کمیته امداد کمک غیرنقدی کردند.

وی تصریح کرد: این کمک‎ها شامل خرید یخچال، کولر، فرش، اجاق گاز، پوشاک، مواد غذایی و لوازم‏التحریر بوده است.

علیپور با اشاره به خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش یادآور شد: 8 میلیون و 400 هزار میلیون تومان برای ثبت نام و 63 دانشجوی تحت پوشش که در دانشگاه‎های علمی کاربردی، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‎کنند پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گناوه بیان کرد: همچنین 47 پرونده وام‎های مشاغل خانگی به مبلغ 204 میلیون تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‎های عامل گناوه ارسال شده است.

علیپور ادامه داد: این پرونده‎ها در زمینه‎های گلسازی، خیاطی، گلیم‌بافی و نان‎پزی است که مبلغ تسهیلات برای هر پرونده 5 میلیون تومان است.

وی یادآور شد: همچنین 72 پرونده تسهیلات خوداشتغالی به مبلغ 599 میلیون تومان به بانک‎های عامل شهرستان معرفی و ارسال شده است.

علیپور خاطر نشان کرد: این پرونده‎ها در زمینه‎های خواربار، لبنیاتی، پیرایش، لوازم صوتی، دامداری، پوشاک فروشی، مصالح ساختمانی، گاوداری و صیادی است.

وی اظهار داشت: مبلغ این تسهیلات براساس نوع اشتغال بین 5 تا 10 میلیون تومان است.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول