اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان هیئت‌های رضوی سراسر کشور

هیئت مذهبی سوادکوه برتر شد

خبرگزاری فارس: هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل (ع) روستای کارمزد سوادکوه در بین 3 هزار و 600 هیئت عزادار رضوی، برتر شد.

هیئت مذهبی سوادکوه برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه مسئول هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل (ع) روستای کارمزد سوادکوه صبح امروز در مراسم تقدیر از کسب رتبه هیئت برتر در تجلیل از هیئت‌های برتر آستان قدی رضوی امسال با اشاره به فعالیت 30 ساله این هیئت، گفت: برگزاری مراسم مربوط به شهادت‌ها و میلادهای همه ائمه و معصومین و بزرگان دینی و مناسبت‌های انقلابی در دستور کار ما قرار دارد.

رضا مهدوی با تاکید بر جوان محوری این هیئت، افزود: نظم و انضباط و نماز اول وقت و جلسات منظم ماهانه و برگزاری جلسات روخوانی و روان‌خوانی قرآن در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

مسئول برترین هیئت مذهبی آستان قدس رضوی در مراسم امسال شهادت امام رضا (ع) از عضویت بیش از 200 نفر در هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل (ع) روستای کارمزد سوادکوه خبر داد و یادآور شد: در طول 14 سال اخیر با حضور بیش از 70 نفر از اعضای این هیئت در دهه آخر صفر به برگزاری مراسم نوحه‌خوانی و دسته‌روی در حرم رضوی می‌پردازیم.

وی کسب عنوان برتر هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل(ع) روستای کارمزد سوادکوه در بین بیش از 3 هزار و 600 هیئت از سراسر کشور را به دلیل؛ نظم و انضباط، برنامه‌های دینی و مذهبی، حضور به موقع در نماز جماعت و استفاده از آموزه‌های دینی و مذهبی در فعالیت‌ها توصیف و خاطر نشان کرد: فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی بدون ولایت معنا ندارد و در مراسم روز شهادت امام هشتم در صحن رضوی شعار ولایی " عزا عزاست امروز روز عزاست امروز خامنه‌ای رهبر صاحب عزاست امروز" توسط هیئت ما بیان شد.

مهدوی به حضور هیئت حضرت ابوالفضل (ع) روستای کارمزد سوادکوه در حرم رضوی به عنوان نخستین هیئت عزادار در روز شهادت امام علی بن موسی‌الرضا(ع) اشاره و با تاکید بر اینکه هر چیزی که ریشه‌دار باشد، ماندگار و جاویدان می‌شود، گفت: پایه‌گذاران اولیه هیئت ما از بزرگانی دارای احترام منطقه مانند؛ ملاکاظم کاظمی، شیخ محمد صالحی، ملا سلمان تقوایی، حاج غلامعلی فتحی و دیگران بوده‌اند و ما خوشحالیم که همچنان در مسیر دین و ولایت گام بر می‌داریم.

انتهای‌پیام/86015/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول