اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

6 هزار جلد قرآن به موسسات مذهبی خوزستان اهدا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در سال‌جاری 6 هزار جلد قرآن به واحدهای قرآنی این استان اهدا می‌شود.

6 هزار جلد قرآن به موسسات مذهبی خوزستان اهدا می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی 620 موسسه قرآنی در خوزستان در حال فعالیت است و به این دلیل در تلاش هستیم تا تعداد این واحدهای قرآنی در سطح استان خوزستان افزایش یابد.

وی افزود: افزایش تعداد این موسسه‌های قرآنی می‌تواند در راستای خارج کردن این کتاب شریف و آسمانی از مظلومیت در جامعه موثر باشد و به این دلیل افزایش این موسسات را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به اینکه از فعالیت این موسسه‌ها حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در مقاطعی از سال با اهدای برخی اقلام از این تشکل‌های مذهبی که در بسیاری از شرایط با کمک‌های مردمی گذران امور می‌کنند کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید در راستای تعمق در قرآن تلاش کنیم و در این باره باید از تفسیر قرآن در این موسسات استفاده بیشتری شود، اضافه کرد: در این باره باید کوشید تا حفظ و قرائت قرآن همراه با تدبر در این کتاب آسمانی باشد.

بلک همچنین عنوان کرد: با تاسیس این موسسات در سطح خوزستان فعالیت‌های قرآنی رونق زیادی گرفته است و به این دلیل تلاش داریم تا با رونق مضاعف این نوع فعالیت‌ها در راستای تخصصی شدن فعالیت‌های قرآنی نیز اقدامی مؤثر انجام شود.

فعالیت 620 موسسه قرآنی در خوزستان

وی با اشاره به کمک‌هایی که در سال‌ جاری به موسسات قرآنی انجام می‌شود، افزود: در سال‌جاری 6 هزار جلد قرآن به واحدهای قرآنی این استان اهدا می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در پایان تصریح کرد: باید با سوق دادن فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی به سوی امور قرآنی در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه گامی موثرتر برداشته شود.

انتهای پیام/72006/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول