اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چمستان تأکید کرد

لزوم استفاده از مراسم مذهبی برای گسترش فرهنگ مذهبی

خبرگزاری فارس: امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی چمستان گفت: باید از مراسم مذهبی برای گسترش فرهنگ مذهبی استفاده کنیم و در این گونه مراسم، فرهنگ دینی خود را به نسل جوان انتقال داده و بشناسانیم.

لزوم استفاده از مراسم مذهبی برای گسترش فرهنگ مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور، حجت‌الاسلام احمد جباری در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخشی در شهر چمستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعات یک شهر مسئله فرهنگ عمومی آن شهر است لیکن به رغم این‌که زحمات زیادی در این رابطه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: به دلیل گستردگی مسئله فرهنگ این فعالیت زیاد به چشم نمی‌آید و خیلی ملموس نیست.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی چمستان اظهار داشت: دشمنان ما تمامی نیرو و توان و افکار شیطانی خود را علیه فرهنگ عمومی ما به کار گرفته‌اند.

معاون فرماندار نور و سرپرست بخشداری چمستان نیز در این جلسه گفت: باید از مراسم مذهبی برای گسترش فرهنگ مذهبی استفاده کنیم و در این گونه مراسم، فرهنگ دینی خود را به نسل جوان انتقال داده و بشناسانیم.

احمد محمدی عنوان کرد: باید با نصاب‌ها و فروشندگان گیرنده‌های ماهواره برخورد جدی صورت گیرد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا، نظرات خود را ارائه دادند و تبادل نظر کردند که در نتیجه مقرر شد تا آسیب‌های فرهنگی شناسایی شود و به صورت ضربتی نسبت به حل مشکلات آن اقدام شود و نیز در مورد عفاف و حجاب و سبک‌های زندگی و موضوعات مشابه، کلاس‌های آموزشی مناسب برگزار شود.

گفتنی است، بنا به پیشنهاد دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قرار شد در بخش‌های مستقل هر شهرستان شورای فرهنگ عمومی بخشی برگزار و تصمیمات بخشی اخذ و در محل اجرایی شود که بتوان از امکانات و توانمندی‌های بخش‌ها استفاده کرد.

انتهای‌پیام/86023/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول