اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری عزاداری خیابانی با حضور 35 هیئت مذهبی

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری عزاداری خیابانی با حضور 35 هیئت مذهبی در سعدآباد خبر داد.

برگزاری عزاداری خیابانی با حضور 35 هیئت مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست هماهنگی عزاداری 28 صفر در سعدآباد اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی و مذهبی در جامعه امری بسیار مهم است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی باید مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطرنشان کرد: این نشست در واقع به منظور برنامه‌ریزی هرچه بهتر برگزاری مراسم عزاداری خیابانی بیست و هشتم ماه صفر و سایر مراسمات عزاداری برپا شده است.

جمالی تصریح کرد: ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع) امسال در سعدآباد با توجه به برنامه‌ریزی و جلساتی انجام شده به شکل مطلوبی انجام شد و این مراسم‌ها هنوز هم در دهه سوم ماه صفر در مساجد، حسینیه‌ها، منازل و هیئات مذهبی همراه با سخنرانی و مداحی در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: ما به عنوان تبلیغات اسلامی با انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی به منظور حضور باشکوه تمامی هیئت‌های مذهبی و مداحان در مراسم عزاداری 28 صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع) برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

جمالی برگزاری مراسمات اربعین حسینی، رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا(ع) را از اهم مراسم دهه آخر ماه صفر دانست و افزود: وظیفه داریم که در تعظیم و گرامیداشت این شعائر الهی و تحقق برنامه‌های مربوطه برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم‌های عزاداری طبق برنامه‌ریزی دقیق پیش برویم.

وی از برگزاری عزاداری خیابانی با حضور 35 هیئت مذهبی در سعدآباد خبر داد و گفت: از تمام امکانات و پتانسیل موجود برای افزایش کیفیت مراسمات استفاده می‌کنیم.

در این نشست مقرر شد که اجرای برنامه‌های عزاداری خیابانی دسته‌جات عزاداری 28 صفر از مسجد امام جعفر صادق(ع) تا جایگاه نماز جمعه راس ساعت 10 صبح در سعدآباد برگزار شود.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول