اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه آخر صفر انجام شد

اجرای 900 ویژه‌برنامه مذهبی در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 900 ویژه‌برنامه در دهه آخر صفر توسط مبلغان اعزامی در این شهرستان خبر داد.

اجرای 900 ویژه‌برنامه مذهبی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: بیشترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌های عزاداری در ماه محرم و صفر در شهرستان انجام شد و سطح کیفی برنامه‌ها نسبت به گذشته رشد چشم‌گیری داشته است.

وی افزود: روحانیون بومی و اعزامی در محرم و صفر در روستاها و شهرها حضور داشتند و مردم نیز استقبال مناسبی از برنامه‌ها به عمل آوردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 900 ویژه‌برنامه دهه آخر صفر توسط مبلغان اعزامی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در دهه آخر صفر 80 مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف شهرستان کنگان به تبیین فلسفه اربعین، اهداف قیام حضرت سیدالشهداء (ع) و شخصیت پیامبر (ص)، امام حسن و امام رضا (ع) پرداختند.

اهرمی موضوعات سخنرانی‌های مطرح شده را شامل بیان احکام و مسائل شرعی، جلسات پرسش و پاسخ، بیان بایسته‌های عزاداری صحیح و تاریخ اسلام، جلسات دعا و نیایش، پیگیری مسائل اجتماعی و فرهنگی، مشارکت و همفکری با روستائیان، برپایی گفتمان‌های دینی، برپایی جلسات قرآن و تفسیر و بیان احکام الهی عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اهداء کتاب تفسیر جزء 30 قرآن کریم به روحانیون این شهرستان خبر داد.

اهرمی با اشاره به سخنی از امام علی (ع) گفت: کتاب بوستان دانشمندان است و اداره تبلیغات اسلامی با اهداء کتاب، تغذیه فکری روحانیون را از اولویت‌های فرهنگی خود می‌داند.

وی افزود: با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به منظور آموزش تخصصی روحانیون مستقر کتاب تفسیر جزء 30 قرآن کریم به این عزیزان برای شرکت در آزمونی که اسفند ماه 91 در آن اداره کل برگزار می‌شود، اهداء شد.

اهرمی با بیان اینکه در این کتاب کلمات دشوار قرآن کریم ترجمه و تبیین شده است، یادآور شد: توانمندسازی علمی روحانیون از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول