اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

وحدت رمز موفقیت جامعه است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان رمز موفقیت امروز جامعه را وحدت دانست و گفت: ما باید با حرکت در مسیر امامت و ولایت پشتیبان نظام و رهبری باشیم.

وحدت رمز موفقیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، اسماعیل نجار در یادواره 45 شهید دهستان سیریز از توابع بخش یزدان‌آباد زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت شهادت حضرت امام رضا (ع) به برخی حوادث و اختلافات تاریخی در صدر اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: علت این برنامه‌ها بی‌بصیرتی خواص بود.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی آگاهی داشتن و تشخیص حق و شبه حق است، گاهی حق چنان خودنمایی می‌کند که تشخیص آن بسیار سخت است، تصریح کرد: ما باید بصیرت لازم را پیدا کنیم و در جبهه حق قرار بگیریم مانند فتنه 88 که بعضی از دوستان مسیر را اشتباه انتخاب کردند اما متوجه پشت قضیه بودن استکبار شدند و مسیر درست را پیدا کردند.

نجار افزود: ما باید هدف و راه شهدا را بشناسیم و این محافل باید چراغ راه ما قرار بگیرد.

استاندار کرمان رمز موفقیت امروز جامعه را وحدت دانست و گفت: ما باید با حرکت در مسیر امامت و ولایت پشتیبان نظام و رهبری باشیم زیرا امروز به برکت خون شهیدان یک نظام الهی که در هیچ جای جهان نیست در این مملکت به پا شده است و ما باید شاکر این نعمت الهی باشیم.

وی از انجام مراحل اداری راه‌اندازی شهرداری در سیریز خبر داد و بیان داشت: با به پایان رسیدن این مراحل به زودی شهرداری در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم از تمثال شهدای سیریز رونمایی شد این تمثال کاشی‌کاری شده با هزینه 10میلیون تومان توسط بنیاد شهید و شورای اسلامی سیریز طراحی شده است.

انتهای پیام/2446/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول