اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر الوند:

تحکیم وحدت عامل حفظ نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری و نیز درگیری‌ها در کشورهای همسایه، تحکیم وحدت عامل حفظ نظام اسلامی ایران است.

تحکیم وحدت عامل حفظ نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر الوند که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از نشانه‌های بارز اهل تقوا، وحدت است.

وی عنوان کرد: دعوت به وحدت از صدر اسلام وجود داشته و در حال حاضر، مقام معظم رهبری مسلمانان را به وحدت دعوت می‌کنند.

امام جمعه شهر الوند یکی از شاخص‌های سنت رسول خدا (ص) را وحدت دانست و افزود: وحدت تنها راه نجات همه ملت‌ها و جامعه اسلامی در زمان حال از نفوذ بیگانگان است.

عادل‌پور ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران در آغاز انقلاب خویش پرچم توحید و وحدت را علم کرده و در راستای حرکت به سوی اسلام، گام‌های عظیمی برداشته است.

وی تحکیم وحدت را عامل حفظ نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: آشفتگی‌ها و درگیری‌های کشورهای همسایه به ملت ایران هشدار می‌دهد که وحدت را سرلوحه امور خویش قرار دهند.

امام جمعه شهر الوند خاطرنشان کرد: هرچه به ایام انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، مقام معظم رهبری توصیه‌های خود را با جدیت مطرح کرده و مردم را به حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه دعوت می‌کنند.

عادل‌پور با بیان اینکه باید مسئله انتخابات و جوانب آن را جدی گرفت، اذعان داشت: دشمنان قصد دارند شور و امید را از ملت ایران بگیرند و سبب شوند مردم در انتخابات حضور نیابند.

وی اضافه کرد: یکی از دسیسه‌های دشمن این است که مسائلی را در داخل کشور مطرح کنند تا اهمیت انتخابات کم‌رنگ و یا حتی برای عده‌ای نادیده گرفته شود.

امام جمعه شهر الوند اظهار داشت: دشمنان به قدری به مسائل اقتصادی داخل کشور دامن زده‌اند تا سبب گمراهی و ناامیدی مردم از نظام خویش شوند، در حالی که در کشورهای اروپایی، اوضاع اقتصادی و شرایط زندگی مردم فاجعه‌آمیز است.

علی عادل‌پور در پایان با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و صنایع، عنوان کرد: مسئولان باید این پیشرفت‌ها را در ایام‌الله دهه فجر به اطلاع مردم برسانند.

انتهای پیام/77007/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول