اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری حساس

جوانان نساجی ناباورانه حذف شدند / وحدت جویبار به دور نهایی رسید

خبرگزاری فارس: تیم وحدت جویبار در یک بازی تعیین کننده باید مقابل پرسپولیس قائمشهر صف‌آرایی کند تا تیم صعودکننده به رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور مشخص شود.

جوانان نساجی ناباورانه حذف شدند / وحدت جویبار به دور نهایی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان استان با یک دیدار پیگیری شد، از همین رو دو تیم جوانان نساجی مازندران با وحدت جویبار از دور برگشت برگزار کردند.

تیم نساجی که در این بازی بسیار خوب ظاهر شده بود توانست نبض بازی را در دست گیرد و با حملات پی در پی چندین بار می‌توانست دروازه جویبار را باز کند که بخت با این تیم جویباری یار بود.

جوانان نساجی هر چه زدند به در بسته خورد البته تیم وحدت جویبار هم نشان داد چیزی از حریف پرنام و نشانش کم ندارد و با دفاع مناسب و استفاده از ضدحملات، نیم‌نگاهی هم به دروازه نساجی دوخته بودند. تا این‌که نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید، نیمه دوم و سرنوشت‌ساز به گونه‌ای آغاز شد که بارش باران تمام کارهای تاکتیکی تیم‌ها را از هم پاشید و البته نساجی با تمام توان حملات خود را به‌سمت دروازه وحدت داشته تا به گل پیروزی دست یابد تا این‌که در دقیقه 90، بازی علی مقتدایی گل برتری نساجی را به ثمر رساند.

با توجه به نتیجه رفت این دیدار، پیگیری بازی به وقت اضافه کشیده شد که دو تیم در وقت اضافه هم نتوانستند کاری را از پیش ببرند، در نتیجه ضربات پنالتی آخرین راه ممکن برای حریفان بود.

تا این‌که حریف جویباری توانست در ضربات پنالتی تیم نامدار قائمشهری را ناباورانه از گردونه این رقابت‌ها خارج کند.

به گزارش فارس، تیم وحدت جویبار در یک بازی تعیین کننده باید مقابل پرسپولیس قائمشهر صف‌آرایی کند تا تیم صعودکننده به رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور مشخص شود.

انتهای‌پیام/86017/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول