اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته هوای پاک انجام می‌شود

تخفیف 50 درصدی معاینه فنی‌ خودروهای دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست دزفول از تخفیف 50 درصدی معاینه فنی خودرو‌ها در این شهرستان به مناسبت هفته هوای پاک خبر داد.

تخفیف 50 درصدی معاینه فنی‌ خودروهای دزفول

فرهاد قلی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در سال‌جاری برنامه‌های مختلفی برای هفته هوای پاک در دزفول در نظر گرفته شده است.

وی درباره ترویج فرهنگ رعایت مسائل زیست محیطی افزود: تلاش شده است تا برنامه‌هایی در مدارس و کانون‌های پرورش فکری کودکان در دزفول برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: انجام نهال‌کاری و درخت‌کاری در شهرستان دزفول را اجرایی خواهیم کرد و در این باره با برخی نهاد‌های مرتبط با این مسئله هماهنگی‌هایی انجام شده است.

قلی‌نژاد با اشاره به همکاری و تعامل بسیار نزدیک بین اداره محیط زیست شهرستان دزفول و انجمن دوستداران طبیعت این شهرستان افزود: قرار است فردا طی مراسمی نمادین در شهر دزآب نهال‌کاری به صورت گسترده اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ‌سازی در این باره را در دستور کار قرار دهیم، خاطر نشان کرد: باید به نحویی فعالیت کنیم که حرکت خودروهای تک سرنشین در سطح شهر‌ها به حداقل برسد و در این باره باید گام‌های اساسی برداریم.

رئیس اداره محیط زیست دزفول تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با اجرای طرح‌هایی تردد با دوچرخه را در سطح شهر نهادینه کنیم و در این باره باید از مسئولان شروع کرد.

قلی‌نژاد خاطر نشان کرد: برنامه پاکسازی کوهستان (منطقه هفت تنان) توسط انجمن کوهنوردان دزفول و سایر تشکل‌های غیر دولتی محیط زیست نیز در هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول