اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش اروندکنار خبر داد

اجرای 8 برنامه هفته هوای پاک در اروندکنار

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اروندکنار از اجرای 8 برنامه همزمان با هفته هوای پاک برای دانش‌آموزان اروندکناری خبر داد.

اجرای 8 برنامه هفته هوای پاک در اروندکنار

محمدعلی قیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اروندکنار اظهار داشت: جامعه هدف در اجرای برنامه‌های هفته پاک، دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این منطقه هستند.

وی افزود: انجام راهپیمایی دانش‌آموزان در مدارس و شهر اروندکنار، حضور دانش‌‌‌‌‌آموزان در مراسم و برنامه‌های مختلف حفظ محیط زیست، توضیح و تبیین این روز برای دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اروندکنار ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و راهپیمایی دانش‌آموزان به سمت یادمان والفجر 8 از دیگر برنامه‌های دانش‌آموزان اروندکناری برای هفته محیط زیست است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری در همین رابطه با شرکت دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در اروندکنار عنوان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی در مقطع ابتدایی، روزنامه‌دیواری در مقطع راهنمایی و مقاله‌نویسی در متوسطه از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در اداره آموزش و پرورش اروندکنار است.

قیم همچنین در خصوص تهیه جوایز اهدایی به دانش‌آموزان برای فعالیت‌های هنری و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف عنوان کرد: اهدای جوایز با کیفیت به دانش‌آموزان و تشویق هرچه بیشتر آنان در ادامه روند فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی به همراهی و همیاری ارگان‌های مختلف در این راستا با اداره آموزش و پرورش اروندکنار نیاز دارد.

وی در پایان گفت: توسعه فضای سبز در مدارس با همیاری و سلایق دانش‌آموزان اروندکناری پایان بخش برنامه‌های فرهنگی در هفته هوای پاک است.

انتهای‌پیام/72002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول