اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست تاکستان:

هوای پاک تضمین‌کننده سلامت روحی و روانی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست تاکستان گفت: هوای پاک ضامن سلامت روحی و روانی افراد است.

هوای پاک تضمین‌کننده سلامت روحی و روانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین مراسم هفته هوای پاک امروز با حضور جمعی از مسئولان ادارات و نهاد‌های مختلف شهرستان تاکستان در دبستان پسرانه شهید مدنی شهر نرجه برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان تاکستان در این مراسم با بیان اینکه خداوند متعال نعمت‌های فراوان مادی و همچنین معنوی را به انسان‌ها اعطا کرده است، اظهار داشت: امروز وظیفه داریم تا زمانی که نعمات و ثروت‌ها را از دست نداده و محروم از وجودشان نشده‌ایم به خوبی قدر و جایگاه نعمت‌ها را دانسته و در راستای حفظ این منابع گام‌های اساسی برداشته و تلاش کنیم.

اکبر کشت‌پرو افزود: زندگی صحیح، پدر و مادر، سلامتی و نیز هوای پاک از نعمت‌های الهی است که لازم است برای حفظ آنها گام برداشته و فعالیت کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی که ما چنین نعمت‌های ارزشمندی را از دست دادیم و از داشتن آن محروم شویم تازه متوجه وجود و اهمیت آنها شده و نبود آنها را احساس می‌کنیم.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان تاکستان پیرامون شیوع آلاینده‌ها در محیط طبیعی بیان داشت: ریختن زباله، آلوده کردن هوا با شیوه دود گسترده خودروها در شهر‌ها، از بین بردن و قطع جنگل و فضای سبز از جمله خطرات جبران‌ناپذیری است که موجب آلوده کردن هوای پاک شده و آسیب‌های جدی را برای انسان‌ها نیز در پی دارد.

وی بیان کرد: امروز همه در برابر محیط پیرامونی خویش مسئول هستیم و نباید بگذاریم این نعمت پاک الهی (هوای پاک) آلوده و همچنین زیان‌آور برای سلامتی شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه در هفته هوای پاک برنامه‌های متنوع زیست محیطی اجرا می‌شود، ابراز داشت: ارتقای فرهنگ عمومی برای حفظ محیط زیست هدف اجرای برنامه‌های مختلف در هفته هوای پاک است.

بازدید شرکت کنندگان از نمایشگاه نقاشی ویژه هفته هوای پاک دانش‌آموزان مدرسه شهید مدنی و اهدای هدایا به نفرات برتر از حاشیه‌‌های مراسم امروز بود.

انتهای پیام/77005/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول