اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شوشتر خبر داد

برگزاری همایش «یاوران وقف» در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف شوشتر از برگزاری همایش یاوران وقف در این شهرستان خبر داد و گفت: از فعالان عرصه وقف تجلیل می‌شود.

برگزاری همایش «یاوران وقف» در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش یاوران وقف در شوشتر برگزار می‌شود و از فعالان عرصه وقف و خیرات این شهرستان تجلیل به عمل می‌آید.

وی افزود: وقف سنت حسنه‌ای است که پس از مرگ نیز خیرات آن به سوی روح شخص واقف بازگشته و به درستی وقف باقیات‌الصالحاتی ماندگار است.

رئیس اداره اوقاف شوشتر با اشاره به اینکه باید در راستای ترویج فرهنگ وقف کوشید، خاطرنشان کرد: باید در راستای توسعه این سنت حسنه اسلام کوشید و در این باره باید با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گام‌هایی اساسی برداشت.

*رسانه‌ها بازوی توانمند معرفی وقف

وی اظهار داشت: رسانه‌ها بازوی توانمندی در معرفی وقف به شمار می‌آیند و به این دلیل باید کوشید تا از توانمندی رسانه‌ها در این باره به طور کامل استفاده کنیم.

پورحمیدی برگزاری همایش‌های متعدد در این زمینه را بسیار مفید دانست و گفت: در راستای معرفی فرهنگ حسنه وقف در تلاش هستیم تا با برگزاری همایش‌ها، مراسم تجلیل و کارگاه‌های اطلاع‌رسانی درباره وقف گام‌هایی هرچند کوچک برداریم تا جامعه با این سنت حسنه و فرهنگ غنی آشنا شود.

*وقف در شوشتر ریشه طولانی دارد

وی اظهار داشت: وقف در شوشتر ریشه دارد و موقوفات کنونی نشان دهنده اهتمام مردم این شهر مذهبی به وقف و اماکن مذهبی است.

رئیس اداره اوقاف شوشتر خاطر نشان کرد: باید این روحیه ماندگار شود و در این باره همایش یاوران وقف فردا راس ساعت 20 در تالار معلم این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72006/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول