اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

وقف مسیر روشن جهت‏دهی سرمایه‏هاست

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان با تاکید بر اهمیت وقف در جامعه اسلامی گفت: وقف مسیری روشن و هموار برای جهت‏دهی به سرمایه‏ها و نیات افراد یک جامعه مدنی است.

وقف مسیر روشن جهت‏دهی سرمایه‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی امروز هم‏زمان با هفته وقف در پیامی اظهار داشت: دست‏اندرکاران اوقاف و واقفان همه داشته‏های خود را برای ساخت و پیشرفت بهینه محیط زندگی‏شان استفاده می‏کنند.

وی گفت: وقف یکی از آزمون‏های الهی است تا مردم با عمل کردن به آن بتوانند برای تداوم جامعه دینی و حتی اجتماعی خود تلاش کنند و در نهایت برای دستیابی هر چه بهتر آن به مشارکت و همکاری عمومی که باعث نزدیک‏تر شدن به همدیگر است، برسند.

رهی حفظ و صیانت از این سرمایه عظیم و اداره آن به منظور جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی انسان‏های سودجو را کاری بس دشوار اما دارای خیر فراوانی دانست.

استاندار سمنان در این پیام تاکید کرد: کارنامه درخشان وقف این نوید را به ما می‏دهد که بتوان از طریق گسترش موقوفات و هدایت آن بیشتر نیازها و ضروریات جامعه را تامین کرد و سنگینی این امر را از بیت‏المال برداشت.

رهی مهم‏ترین علت بزرگداشت وقف در اسلام را سنجش ایمان و اعتقادات قلبی و درونی مردم دانست که داعیه دین‏داری دارند.

استاندار سمنان هفته وقف را به کارکنان و مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه و نیز خانواده بزرگ واقفان و نیکوکاران استان سمنان تبریک گفت.

انتهای پیام/2249/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول