اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

217 طرح و پروژه در کنارک به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کنارک گفت: در ایام الله دهه فجر 217 طرح و پروژه در شهرستان کنارک افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

217 طرح و پروژه در کنارک به بهره‌برداری می‌رسد

امیرحسین مباشری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در این دهه فجر برنامه‌های مختلفی در شهرستان کنارک برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و غیر است.

وی افزود: تمام این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 215 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در شهرستان کنارک افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

مباشری ادامه داد: افتتاح خانه بهداشت، اجرای طرح هادی، افتتاح طرح‌های راهسازی در محورهای اصلی و روستایی، ایجاد اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، افتتاح خانه مددجو، افتتاح طرح‌های آبخیزداری، کشاورزی، ورزش روستایی و  از مهم‌ترین‌هایی که در دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

معاون فرماندار کنارک خاطرنشان کرد: همچنین در این شهرستان 154 کیلومتر راه در محور کنارک جاسک در چهار قطعه با تعهد چهار شرکت با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد تومان در حال ساخت است.

مباشری خاطرنشان کرد: پل رابچ کاریانی نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 31 میلیارد تومان در منطقه در حال ساخت است.

انتهای پیام/75005//صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول