اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار تأکید کرد

پروژه جزیره شادی شهر بهار بسترساز توسعه گردشگری همدان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهار گفت: پروژه 30 هکتاری جزیره شادی شهر بهار در توسعه گردشگری استان همدان مؤثر است.

پروژه جزیره شادی شهر بهار بسترساز توسعه گردشگری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بزرگترین مجتمع تفریحی ـ توریستی و گردشگری غرب کشور در شهر بهار اظهار داشت: شهر بهار دروازه ورودی مرکز تاریخ و تمدن از سمت غرب قرار گرفته است.

وی گفت: به دلیل نزدیکی‌ این شهر به مرکز استان، ایجاد مجتمع 30 هکتاری جزیره شادی در توسعه استان بسیار مؤثر است.

معاون فرماندار بهار با بیان اینکه شهرداری بهار گام‌های مثبتی را در راستای توسعه شهر بهار برداشته است، ادامه داد: امروز همدلی در شهرستان حاکم شده و مسئولان در صدد حل مشکلات مردم هستند.

وی گفت: سرمایه‌گذاران باید از ظرفیت موجود در این شهرستان به ویژه شهر بهار که نزدیک مرکز استان است استفاده کنند.

سلطانی‌راد اظهار داشت: امور زیربنایی در این شهر فراهم است که باید مسئولان استان و سرمایه‌گذاران به شهر بهار توجه ویژه‌ای کنند.

وی تأکید کرد: قرار گرفتن این شهر در بزرگراه کربلا از دیگر مزیت‌های شهر بهار به شمار می‌رود که باید به سمتی پیش رویم و پروژه‌هایی را در شهر بهار در نظر بگیریم که جوابگوی نیاز مرکز استان نیز باشد.

شهردار بهار نیز گفت: جزیره شادی در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث خواهد شد که تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه 20 درصد بوده که با مساعد شدن هوا عملیات ساخت و ساز ادامه می‌یابد.

علی‌اصغر شیری به اهمیت و جایگاه طرح مذکور در افزایش شاخص‌های گردشگری، رفاهی و توریستی اشاره کرد و گفت: این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است که باید دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری لازم را برای پیشبرد سریع پروژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: فاز نخست پروژه دارای شهربازی، مجتمع آبی، دریاچه مصنوعی، تالار پذیرایی، مجموعه‌های فست فود، فرهنگی و هنری، باغ موزه و مسیر کارتینگ است که با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بهار اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که با تکمیل این پروژه برای 500 نفر به صورت مستقیم و یک هزار و 800 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شود.

وی در پایان افزود: یکی از مشکلات بخش خصوصی عدم پرداخت تسهیلات بانکی است که از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان از محل تسهیلات گردشگری 100 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون پرداخت نشده است.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول