اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 158 میلیون تومان

8 پروژه روستایی در بخش مرکزی فریدن افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با اعتبار 158 میلیون تومان 8 پروژه روستایی در بخش مرکزی فریدن افتتاح شد.

8 پروژه روستایی در بخش مرکزی فریدن افتتاح شد

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به ساخت ساختمان دهیاری روستای طرار از توابع بخش مرکزی فریدن اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال 8 پروژه با اعتباری بالغ بر 158میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: کتابخانه‌ها نقش مهمی در فرآیند تفکر اهالی روستا ایفا می‌کند و در این راستا با اعتبار 10میلیون تومان ساختمان کتابخانه روستای نهر خلج به مساحت 60 مترمربع و زیر بنای 60 مترمربع در این دهه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار مرکزی شهرستان فریدن زیر ساخت‌های رفاهی در روستاها را عامل مثبتی در جهت کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها اعلام داشت و گفت: تعداد 5 پارک کودک و بوستان روستایی در روستاهای چهلخانه، نسار اسکندری، غرغن، سینگرد و اسکندری با اعتبار هزینه شده 88 میلیون تومان آماده بهره‌برداری است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی در پایان ساخت خانه عالم روستای طرار با مساحت 200 مترمربع و زیربنای 80 مترمربع با هزینه 30میلیون تومان را به عنوان پروژه‌ای فرهنگی مذهبی اعلام کرد.

انتهای پیام/2301/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول