اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه:

تمسک به قرآن راه رسیدن به جامعه ایده‌آل است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: تنها راه رسیدن به جامعه ایده‌آل در دنیای امروزی تمسک جستن به قرآن، دین مقدس اسلام و اهل بیت (ع) است.

تمسک به قرآن راه رسیدن به جامعه ایده‌آل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان حجت‌الاسلام سید رضا عبدالله‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش فرزندپروری و تربیت فرزند از دیدگاه اسلام در این شهرستان در ارتباط با تربیت فرزند از دیدگاه اسلام اظهار داشت: تنها راه رسیدن به جامعه ایده‌آل در دنیای امروزی تمسک جستن به قرآن، دین مقدس اسلام و اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه تمام شرایط تربیت فرزند در آیات و روایات بیان شده است، ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصوم (ع) دستوارت و راهکارهایی برای تربیت بهتر فرزندان بیان کرده‌اند نظر به اینکه توجه و مراقبت والدین بر تربیت فرزند نقش اساسی در آینده کودک دارد، پس والدین باید برای تربیت فرزندانی صالح از آگاهی بالایی در این زمینه برخوردار باشند و راه‌های تربیت دینی را بدانند.

عبدالله‌زاده گفت: بهترین الگو برای فرزندان والدین، سپس دوستان و همسالان هستند پس والدین باید به گونه‌ای برخورد و رفتار کنند تا فرزندانی شایسته و توانمند را تحویل جامعه بدهند، زیرا سعادت و شقاوت فرزندان را والدین رقم می‌زنند.

وی بیان کرد: اگر والدین نتوانند در تربیت فرزندان خود موفق باشند، دوستان می‌توانند سرنوشت فرزندان ما را در اختیار بگیرند و همان‌گونه که دوست دارند رفتار کنند.

احمد نیکخواه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان با تشکر از حضور گسترده والدین در این همایش افزود: همین حضور گسترده مردم در این گونه جلسات دغدغه آنان نسبت به تربیت فرزند را می‌رساند و سبب دلگرمی می‌شود که تمام تلاش خود را در راه آموزش والدین به کار گیریم.

منصور جعفری کارشناس سلامت اداره آموزش و پرورش کوهبنان در این نشست گفت: طبق تعهدی که دادیم بنا داریم تا پایان سال تحصیلی 3 هزار و 500 نفر از والدین در اینگونه کلاس‌ها شرکت و آموزش‌های لازم را با استفاده وجود اساتید مجرب طی کنند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول