اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

دانشگاه و حوزه 2 مرکز مهم تربیت انسان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: دانشگاه و حوزه دو مرکز مهم و اساسی در تربیت انسان به شمار می‌روند.

دانشگاه و حوزه 2 مرکز مهم تربیت انسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی فردوس اظهار کرد: دانشگاه با پیشرفت علمی در چند سال اخیر توانسته در عرصه بین‌المللی به خوبی قدم بردارد و ایران را به جهان بشناساند.

وی افزود: حوزه در کنار دانشگاه عطش مردم در رسیدن به اسلام ناب محمدی را پاسخ گفته و این دو در کنار هم به عنوان مراکزی مهم در تربیت انسان به شمار می‌روند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس نیز در این مراسم به ارائه گزارش عملکرد سه ساله خود پرداخت و گفت: اتحاد و همدلی اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی فردوس سبب موفقیت و پیشرفت این دانشگاه در چند سال اخیر شده است.

حمید‌رضا گلکار، رشد صددرصدی تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فردوس در سه سال اخیر را نتیجه تلاش کارکنان و مرهون پی‌گیری‌های روسا و مسئولان قبلی دانست و تصریح کرد: این همکاری و تلاش باید در آینده نیز ادامه یابد.

وی افت پذیرش دانشجو در آینده را تهدیدی جدی برای دانشگاه  آزاد اسلامی فردوس عنوان کرد و افزود: حمایت از واحدهای دانشگاهی در سازمان دانشگاه، تلاش برای جذب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا از مهم‌ترین راهکارها برای افزایش یا ثبات دانشجو در این دانشگاه است.

*دانشگاه آزاد سیستمی پویاست

دبیر منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم یادآور شد: دانشگاه آزاد سیستمی پویا و رو به رشد بوده و با مسائل جدیدی نیز مواجه است.

مهدی یعقوبی به تعامل سازنده کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی فردوس اشاره کرد و گفت: این تعامل مطلوب لازمه پیشرفت و هم‌افزایی مجموعه دانشگاهی است.

وی افزود: باید بر پایه تجربیات گذشته، در اجرایی کردن برنامه‌های آینده دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کرد.‌

در این مراسم از خدمات حمید‌رضا گلکار تقدیر و حمیدرضا غفاری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی فردوس معرفی شد.

انتهای پیام/69007/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول