اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خیرآباد:

روش‌های تربیتی صحیح با رد تحکم و جبر در پرورش به دست می‌آید

خبرگزاری فارس: امام جمعه خیرآباد گفت: با رد کردن تحکم و جبر در پرورش می‌توان به برخی از روش‌های تربیتی صحیح و اصولی دست یافت.

روش‌های تربیتی صحیح با رد تحکم و جبر در پرورش به دست می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر محسن‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش تهران، اظهار داشت: افراد موثر در فتنه 88 را در ابتدا بی‌سواد خطاب می‌کردند ولی باید گفت آنان بی‌سواد نبودند بلکه افرادی بودند که فارغ از پرورش صحیح بودند.   

وی با اشاره به آیات شریف قرآن گفت: پرورش مقدم بر آموزش است و مشکل دنیای امروزه پرورش صحیح است.

امام جمعه خیرآباد افزود: باید خانواده‌ها در کنار ارگان‌های مربوطه شیوه و راه اصولی پرورش را برای برون رفت از بحران‌های احتمالی در دستور کار قرار دهند تا بتوان با دارا بودن فرزندانی سالم علاوه بر حاکم کردن آرامش در خانواده، جامعه‌ای به دور از تمام نگون‌بختی‌ها بسازند.

محسن‌زاده در ارتباط با شناخت روش‌های صحیح پرورش عنوان کرد: اهمیت شناخت روش‌های صحیح پرورش مهم‌ترین عامل برای رسیدن به اهداف می‌باشد که می‌توان با بهره‌گیری از این اصول به شناخت حقیقی از خانواده و جامعه دست یافت.

امام جمعه خیرآباد در پایان اظهار داشت: با رد کردن تحکم و جبر در پرورش می‌توان به برخی از روش‌های تربیتی صحیح و اصولی دست یافت.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول