اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان سمنان:

تمرکز سند تحول بنیادین بر امور تربیتی و آموزشی است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دو سوم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، پیگیری مسائل تربیتی و پرورشی است.

تمرکز سند تحول بنیادین بر امور تربیتی و آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، حجت‏الله رستمیان در دیدار مسئولان آموزش و پرورش استان سمنان با نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر عملیاتی، اجرایی و رفتاری شدن برنامه‏های سند تحول بنیادین به نحو مطلوب تاکید کرد.

وی افزود: فراهم شدن زمینه‏های عملیاتی و اجرایی و رفتاری شدن این سند از وظایف معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان شعار معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان را ساختن، رشد و تزکیه و تلاش و همت دانست.

رستمیان افزود: با شعار دانش‏آموزباوری از وجود دانش‏آموزان کمک می‏گیریم و فعالیت‏ها را به آنان واگذار می‏کنیم تا این ظرفیت، زمینه پیشبرد اهداف تربیتی و رشد آنان را فراهم آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان استفاده حداکثری از ظرفیت حوزه علمیه را از دیگر اولویت‏های کاری این معاونت خواند و اظهار داشت: بهره‏گیری از مشاوران مذهبی، اعتقادی و دینی بسیاری از مشکلاتی را که جامعه با آن درگیر است، برطرف می‏کند.

انتهای پیام/2249/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول