اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

تحریم‌های دشمن بستر رشد و تعالی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: رشد و تعالی ایران اسلامی موجب نگرانی استکبار جهانی شده و تحریم‌ها باعث شد دانشمندانی مانند احمدی‌روشن، علی محمدی، تهرانی‌مقدم و رضا نژادها تحویل جامعه شوند.

تحریم‌های دشمن بستر رشد و تعالی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بسیج بعدازظهر امروز در نشست حلقه صالحین مهندسین بسیجی این استان، اظهار داشت: جلسه حلقه صالحین، جلسات تربیتی است و هدف از حلقه صالحین، تربیت نیروهای بسیجی توانمند، بصیر و مومن است.

وی با بیان اینکه این افراد باید به نحوی تربیت شوند که از تمامی جهات اطلاع کافی داشته باشند، گفت: تاکید مقام معظم رهبری از برگزاری این جلسات این است که توجه افراد به آثار شهید مطهری معطوف شود، چون از دیدگاه مقام معظم رهبری، آثار شهید مطهری، مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج، با ذکر حدیثی از امام صادق (ع)، یکی دیگر از اهداف برگزاری حلقه صالحین را کمک و یاری افراد در مشکلات و گرفتاری‌ها به همدیگر بیان کرد و ادامه داد: انسان‌ها باید در زندگی خود مطالعه کافی داشته باشند و در مورد انتخاب کتاب از نویسندگان تایید شده استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تحریم‌های دشمن، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها، در زمینه‌های پزشکی، علمی، هسته‌ای، پرتاب ماهواره به فضا، ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات سایبری جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد.

وی متذکر شد: رشد و تعالی ایران اسلامی موجب نگرانی استکبار جهانی شده و تحریم‌ها باعث شد دانشمندانی مانند احمدی‌روشن، علی محمدی، تهرانی‌مقدم و رضا نژادها تحویل جامعه شوند.

این مسئول اقتصاد مقاومتی را یک راهبرد اساسی بیرون رفت از نبرد اقتصادی دانست که از سوی رهبر فرزانه انقلاب مطرح شده و اذعان داشت: کارشناسان امر ظرفیت‌های بالقوه، بالفعل و توانمندی‌های کشور را مورد بررسی قرار داده‌اند و با اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی، در این جنگ نیز پیروزی از آن ملت بزرگ ایران خواهد بود.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول