اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه ویژه اقتصادی سهلان:

بهترین راهکار مقابله با تحریم‌ها تکیه بر اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه ویژه اقتصادی سهلان بهترین راهکار مقابله با تحریم اقتصادی را تکیه بر اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

بهترین راهکار مقابله با تحریم‌ها تکیه بر اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر بالاگر بعد از ظهر امروز در بازدید جمعی از سرمایه‌گذاران از منطقه ویژه اقتصادی سهلان، حمایت از سرمایه‌گذاران و کمک به امر تولید و اشتغال را در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌های کاری مسئولان و دست‌اندرکاران این منطقه برشمرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که دهه چهارم را دهه پیشرفت و عدالت اعلام فرمودند، تأکید کرد: در زمینه تحقق این امر ترویج فرهنگ حمایت از تولیدات ساخت داخل با ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی باید فراهم شود تا زمینه رقابت‌پذیری با کالاهای خارجی و عرضه کالاهای تولید داخل به خارج کشور ایجاد شده و با توسعه صادرات غیرنفتی کشور را از صادرات تک محصولی و تکیه بر صدور نفت خارج کنیم.

بالاگر گفت: باید با راهکار مناسب و بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی و متخصصان کشورمان از تحریم‌ها و اقتصاد مقاومتی به عنوان فرصتی برای پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی پویا و ایده‌ای ابتکاری برای مقابله با تحریم‌ها برای رسیدن به خودکفایی در عرصه اقتصادی است که امیدواریم با ترویج فرهنگ کار و تلاش با خودباوری ضمن دستیابی به خودکفایی، اقتصاد مقاومتی را در جامعه ترویج دهیم.

بالاگر تاکید کرد: در این راستا متخصصان و تلاشگران عرصه‌های تولید و سازندگی، سرمایه‌های اصلی و پایه‌های اقتصاد مقاومتی هستند که امیدواریم با حمایت از این افراد بتوانیم گام‌های عملی در خصوص  تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

این استاد دانشگاه، اقتصاد مقاومتی را یک استراتژی مهم در مقابله با تحریم‌های استکبار جهانی برشمرد و با اشاره به جایگاه ویژه استان آذربایجان‌شرقی در کنار اراده مدیران ارشد استان در توسعه صادرات غیرنفتی، بر تلاش مضاعف با سرمایه‌گذاری مناسب همچنین ارائه ساز و کار عملی در تقویت و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در حمایت از سرمایه‌گذاران تأکید کرد،

وی افزود: دست‌اندرکاران منطقه ویژه اقتصادی سهلان همگام و همراه با سیاست‌های دولت خدمتگزار و استانداری آذربایجان‌شرقی آماده همراهی و همکاری با سرمایه‌گذاران به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی دراین زمینه است.

انتهای پیام/60001/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول